Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe komt het dat redsn0w ios 5.0.1 niet werkt? (zie uitleg)

ik heb een ipad 1 ios 5.0.1 . ik wil er graag jailbreak op zetten, dus ging ik op zoek naar redsn0w om hem te jailbreaken.
er staat dan een map die je moet openen, dan klik ik op het onderste en dan staat er een scherm en moet je op jailbreak klikken. (zie afbeelding hieronder)
maar dan komt er een kadertje waarop staat dat er iets met het programma is. dan zoeken ze de fout en wordt het programma afgesloten. dat kan wel 45 minuten duren. ik heb het al opnieuw gedownload en mijn computer af gedaan, maar niks helpt. heeft iemand een idee wat dat ik of hoe ik het kan oplossen?
alvast bedankt,
justine999

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
603

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat de jailbreak alleen voor de iPod touch 3,4 en iphone 3GS en 4 is en dat alle iPad 1 en 2 en iPhone 4S nog even moeten wachten, hier is een leuke site om het te volgen: www.iphoneclub.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ook het ipsw bestand geselecteerd voor het jailbreak proces? Zo nee, dan zou je dat moeten doen via et knopje extras en dan select ipsw, en de ipsw moet je even opzoeken via google als zoekopdrscht ; ipsw 5.0.1 en uit een van die resultaten moet je de gene downloaden wat voor jou ipad bestemd is..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat geen knopje extra's op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook niet als je redsn0w opstart?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding