Is er een benchmark tool om te kijken hoeveel je Windows trager is vergeleken met een verse installatie?

Die bijvoorbeeld aangeeft: aan de hand van deze specificaties zou uw pc 20% sneller moeten werken, wij raden aan om windows opnieuw te installeren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

nee die bestaat niet

Want wat met een benchmark wordt getest is hardware
niet de software of de hoeveelheid software

probeer eens advanced systemcare
dat zal zeker helpen

wat je ook kan doen is je schijf in 2en delen en op de vrijgekomen ruimte een clean install zetten
krijg je een dual boot
en daar eens mee aan de slag te gaan
let wel begin pas met testen zodra service pack 3 erop staat
is de verse install sneller dan kan je de ander partitie verwijderen en de ruimte weer toevoegen nadat je natuurlijk je bestanden hebt overgepompt
als dat nodig is
capthavoc