Hoe zorg ik ervoor dat ik geen berichten van hyves op mijn hotmail binnenkrijg?

Ik heb mijn account op hyves geactiveerd
nu krijg ik steeds die berichten van hyves in mijn hotmail! dat vind ik superirritant! Hoe zorg ik ervoor dat het niet meer in mijn hotmail komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je even dit filmpje volgt en precies doet wat er gebeurt op het filmpje dan zou het goed moeten gaan!
http://goo.gl/KxUXp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

1) ga bij hyves met je muis boven je naam staan en klik op instellingen
2) ga naar berichten en notificaties
3) ga naar algemeent
4) zet overal het vinkje onder email uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik gedaan maar krijg nog steeds mailtjes binnen :\