Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe "naam heeft gereageerd" verwijderen op facebook?

Als ik een reactie stuur naar bijvoorbeeld een vriend. Hoe kan ik het uitzetten zodat niet iedefeen ziet dat ik heb gereageerd op een post, foto enz?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
903
Amadea
9 jaar geleden
Stuur 'm een e-mail.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat kan je niet, dat kan alleen als de auteur van de post waarop jij gereageerd hebt de privacyinstellingen van de post verandert naar bijvoorbeeld alleen vrienden. Dan kunnen alleen zijn vrienden de post en dus ook de reacties zien. Zelf kun je hier (helaas) niets aan doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is op Facebook niet mogelijk. Enkel de zichtbaarheid van je eigen berichten kun je via de privacy settings beheren. De reacties op iemand anders' bericht zijn zichtbaar voor iedereen die de betreffende post kan zien (dus afhankelijk van de privacy instelling van die vriend).

In jouw situatie kun je wellicht het best een persoonlijk bericht sturen, die is alleen leesbaar voor de ontvanger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik weet niet als ik de vraag goed begrijp maar ik heb net de reactie van iemand verwijderd door op het kruisje ernaast te klikken en het is gelukt.
Als een bericht of foto oid openbaar is en je reageert er op, is je reactie ook openbaar. Wil je dus reageren maar alleen naar 1 persoon, dan kun je beter een PM sturen met eventueel de link erin van waar je op reageert.

Als blijkt dat je je vergist hebt, kun je altijd nog je reactie verwijderen. Rechst bovenin het textvak gaan staan, verschijnt er een potloodje, klik op verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding