Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn beeldscherm van de computer doet het niet meer, hoe verhelp ik dat probleem?

ik heb mijn kamer vandaag veranderd en mijn computer en beeldscherm alles werkte nog prima. tot ik het weer opnieuw ging aansluiten allemaal, mijn beeldscherm deed het niet meer. Ik alle mogelijke kabels nog eens vervangen door kabels die het doen maar dat was niet de oplossing, ook opnieuw opstarten werkt niet. Het lijk mij sterk dat het aan het beeldscherm ligt aangezien die het nog deed dezelfde ochtend. Wat moet ik doen? groetjes Ruben

Toegevoegd na 49 seconden:
ik heb mijn kamer vandaag veranderd en mijn computer en beeldscherm alles werkte nog prima. tot ik het weer opnieuw ging aansluiten allemaal, mijn beeldscherm deed het niet meer. Ik heb alle mogelijke kabels nog eens vervangen door kabels die het doen maar dat was niet de oplossing, ook opnieuw opstarten werkt niet. Het lijk mij sterk dat het aan het beeldscherm ligt aangezien die het nog deed dezelfde ochtend. Wat moet ik doen? groetjes Ruben

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
424
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel beeldschermen geven ook al meldingen op beeld als ze niet eens aangesloten zijn op de PC (oa dat hij niet aangesloten is op de PC). Als deze dat normaal deed en nu niet is deze toch echt overleden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Is de stroomkabel wel aangesloten?
Het verklikkerlampje moet branden.
Als dat ok is moet u die nog aanzetten ook want dan pas kan het beeldscherm door de computer overgenomen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding