Hoe moet je alleen mail downloaden?

Bij windows live essentials wil ik alleen Mail downloaden, dus niet de nieuwe MSN enzo. Er stond dat het kon, maar ik zou niet weten hoe.

http://explore.live.com/windows-live-mail?os=other

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Download Windows Live Mail: http://explore.live.com/windows-live-mail?os=other
en vink tijdens de installatie alle ongewenste producten uit, dat kan gewoon en doe ik ook altijd. Succes!

Toegevoegd na 41 seconden:
Je download in feite een soort 'websetup' die alleen de aangevinkte programma's daadwerkelijk gaat downloaden en installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar er staat toch bij dat ie de andere programma's bijwerkt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij werkt alleen de programma's bij die je al hebt geïnstalleerd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb MSN 9, dus werkt die dan ook bij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows Live Messenger is een onderdeel van Windows Live dus zal hij versie 9 van Windows Live Messenger ook bijwerken waarschijnlijk ja... Wil je dat dan niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat wil ik juist niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je kan doen is Windows Live Messenger verwijderen, dan Windows Mail installeren via de gegeven link en daarna deze (oude) versie van Windows Live Messenger installeren: http://msn.hebberig.be/downloads/livemessenger9_14.0.8064.206.html.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alvast bedankt, ik ga het nu uitproberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lukt niet, ik moet nu alleen MSN downloaden. Maar ik kan die niet dowloaden omdat ik eerste de recentere versie eraf moet gooien. Heb je misschien een link of een alternatieve messenger?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De recentere versie moet je inderdaad eerst verwijderen, dan die Windows Live Mail installeren en dan die versie 9 van MSN installeren met de link die ik je gaf. Heb je dat geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat had ik geprobeerd. Maar toen zei tie dat ik eerste alle recentere versies moest verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar als je MSN volledig hebt verwijderd dan zijn er toch ook geen recentere versies meer? Of denk ik nu krom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien, want Mail is wel een recentere versie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij volg ik het niet meer, ik som het nog een keertje op: - Verwijder alle Windows Live-producten van je pc (ook Mail, MSN etc.)
- Installeer via de webinstall van Windows Live alleen Windows Live Mail
- Installeer dan Windows Live Messenger 9 via de gegeven link (http://msn.hebberig.be/downloads/livemessenger9_14.0.8064.206.html) Volgens mij moet het dan echt lukken, zo niet dan hoor ik het wel weer van je! (maar nu ga ik eerst mijn nachtrust benutten)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weltruste, ik ga het nog eens proberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het lukt echt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geeft hij dezelfde melding als gisteravond?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.