Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moviestarplanet lukt bij mij niet. Ik heb ook al geprobeerd om te downloaden maar het lukt niet. Alleen moviestarplanet.se

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoi

Ik ben eens gaan kijken ,op deze virtuele rollenspel c.q. film-maken-webste en kon kiezen voor NEDERLAND. Die heb ik aangeclickt en zonder probleem kunnen downloaden.
Downloaden doe ik vrijwel altijd met de fijnste downloadmanager Orbit. (onderin staat de link)
Het handige om hiermee te downloaden =
Zo gauw je ergens op een website als Moviestarplanet komt begint Orbit zich er mee te bemoeien. Er komt dan op de website op de plek,waar de muiscursor stat een soort icoontje met GETIT (blauw) Als je op Getit drukt ..is de bovenste optie degene - meestal trouwens- die jij nodig hebt,om het af te spelen bestand - want het is een soort video-bestand-in-applicatie,welke je dan kunt gaan gebruiken als je dit spel wilt gaan spelen.

http://www.orbitdownloader.com/

Dit is dus Orbit.

Succes en groet: Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je moet alltijd je mond dicht houden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan niet op moviestarplanet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding