Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voeg ik meerdere e-amail accounts samen in Thunderbird?

Ik gebruik Thunderbird als mijn e-mailcliënt. Hierin gebruik ik meerdere (Hotmail)accounts om mijn mail te beheren.

Momenteel staan alle account apart onder elkaar, met als gevolg dat ik elk account afzonderlijk op nieuwe of verzonden mail moet checken.

Vóórdat ik Thunderbird opnieuw had geïnstalleerd, kon ik in één enkele map ál mijn mail uit de verschillende accounts in één enkele map bekijken.

Na een herinstallatie weet ik niet meer hoe dat moet.

Iemand een suggestie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hallo Peter

Ik maak ook gebruik van Thunderbird. Ik heb de add on Thunderbird conversations 2.8.1 geïnstalleerd. Dan zie je alle mail van al jouw mailaccounts in een venster i.p.v. dat je elke account apart moet openen om mail te lezen. Ik denk dat je deze add on bedoelt. Je moet onder instellingen rechtsboven in je mailscherm klikken en dan op add ons en daar de desbetreffende add on opzoeken.

Succes!

Groeten Harry
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (1)

Via Extra -> Opties -> Berichtenfilters kun je iedere binnenkomende mail per afzender of per onderwerp naar een apart mapje verplaatsen.
Dit gebruik ik al jaren zo, voor al mijn accounts (ca. 7) en zo blijft het overzichtelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding