Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik de verschillen tussen Office 2010 en Office 2013?

Ik kan voor een prikkie een officiële versie kopen van Microsoft Office Professional Plus 2013. Ik heb nu versie 2010. Ik draai onder Windows 7 (64-bit).

Voordat ik koop, wil ik graag weten wat de verschillen zijn tussen Office 2010 en Office 2013 (onder Windows 7). In het bijzonder zou ik willen weten of Office 2013 een stand-alone versie is die ik dus echt lokaal op mijn eigen PC run en die ook lokaal op mijn eigen PC draait, met andere woorden, of het geen "in the cloud" SAAS-software is die op het Internet staat en waarbij ik alleen een kleine "front end" op mijn eigen machine heb.

Maar in z'n algemeenheid gaat het dus om een overzicht van de verschillen, liefst ook beoordeeld door een onafhankelijke (niet-Microsoft) site.
 

Cryofiel
10 jaar geleden
in: Software
1.9K
Pieter2011
10 jaar geleden
Zelf kan ik beide versies niet vergelijken, want ik ben nét van 2003 naar 2013 overgestapt. Maar misschien heb je hier iets aan:
http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/computers/laptops/microsoft/office-2013/
Of anders deze review (8 pagina's): http://tweakers.net/reviews/2663/8/office-2013-op-weg-naar-mobiel-conclusie.html
Cryofiel
10 jaar geleden
Eigenlijk vind ik de verwijzing naar Tweakers het beste antwoord...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zelf heb ik Office 2013 op mijn pc geïnstalleerd. Het is zo dat de nieuwe functies vooral over sneller met de cloud (vooral skydrive) werken gaan. Volgens mij heeft Excel ook een aantal nieuwe 'slimme' functies gekregen. Op onderstaande pagina wordt 2010 met 2013 vergeleken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding