Wat doet een ICT partner?

Welke werkzaamheden verricht een ICT of IT partner voor bedrijven? Alles op het gebied van computeronderhoud?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt IT partner zijn op allerlei gebied. Maar een IT partner die ALLES voor je doet, komt niet heel vaak voor. Meestal is een IT bedrijf gespecialiseerd in netwerken, projectmanagement, functioneel beheer, fabrieksautomatisering, software ondersteuning of helpdesk achtige functies. Daarnaast kun je denken aan webdesign, hardware storingen en onderhoud en training en begeleiding van medewerkers bij automatisering-verander-trajecten.

En zo kan ik moeiteloos het lijstje nog twee keer zo lang maken, kern van het antwoord is dat een partner vrijwel nooit alles voor je regelt.
paulus811