Skype start heel moeilijk op op Windows 8 en soms moet ik eerst mijn computer restarten. Wat kan ik daar aan doen? Ik heb mijn computer nu 2 maanden.

Mijn computer werkt naar behoren. Alleen Skype start moeilijk op. Eens opgestart houdt hij er ook weer mee op als ik met niemand Skype. Soms moet ik mijn computer opnieuw opstarten en dan doet Skype het normaal.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

hetzelfde probleem hier , mijn oplossing was om skype als bureaublad toepassing te downloaden , niet de skype die automatish op windows 8 staat dus te gebruiken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt. Skype voor desktop het werkt fantastisch, een ding je moet wel de Skype App verwijderen want die dringt voor,
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is prima gelukt. Ik heb geen problemen meer en gewoon mijn oude Skype weer terug. Dank je wel