Wat is er gebeurd met mijn pc en hoe kan ik het oplossen?

Ik weet niet wat er precies met mijn pc gebeurd is, maar ik wilde een programma openen. Ik deed dit per ongeluk via een verkeerd programma en nu zijn al mijn pictogrammen in de onderste balk en op het startscherm veranderd in andere pictogrammen. Ook kan ik internet enzo niet meer openen. Overal staat Ink. achter. Heeft iemand enig idee wat er met mijn pc gebeurt is en hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het programma heet trouwens: Macrovision software manager agent

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zult een systeemherstel moeten doen. Als je links onder op het Windows knopje klikt, dan typ je "systeemherstel". Kies de meest recente datum (waar het nog niet gebeurd was). De rest wijst zich vanzelf.

Kun je het programma niet verwijderen of uitschakelen? Misschien dat dat helpt.

Het meest kort door de bocht is om dat met systeemherstel op te lossen. Ga naar Start - Alle programma"s - bureau accessoires - systeemwerkset. OPen het programma zoek naar een herstel datum van voor het probleem. De computer zet zichzelf nu in de tijd terug. Zonder de map mijn documenten en de e-mail aan te tasten. Frank

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100