Hoe kun je bij het stellen van een vraag de tekst van het pull-down menu daarin gebruiken?

Als je een vraag wil gaan stellen verschijnt er al naar een paar woorden een pulldown-menu met daarin woorden die je wil gebruiken in je vraag. Hoe moet je te werk gaan om die woorden uit het pulldown-menu te kopieeren in je vraagstelling. (Sorry ik kon het niet makkelijker omschrijven)

Toegevoegd na 5 uur:
Dit betreft zoeken op internet, bijv. met Google

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je het lijstje in GV bedoelt, dan zijn dat vragen die eerder gesteld zijn en dezelfde woorden bevatten als de vraag die jij wellicht wilt gaan stellen. Zo voorkom je dat er dubbele vragen komen en heb je misschien al een antwoord op je vraag zonder 'm te stellen.
paulus811