hoe kan ik hotmail zo instellen dat je bij opstarten verschillende accounts kunt aanklikken?

als ik naar de site ga om aan te melden staat er vaak het account van mijn zus (waar je dan alleen het wachtwoord nog moet invullen), dan moet ik dus eerst kiezen voor aanmelden met een andere account, terwijl ik op vorige computers heb gehad dat ze onder elkaar stonden en niemand zich dus doodergerde aan het telkens wegklikken van andermans account.
ik bedoel dus niet dat ze aangemeld waren, maar dat er maar 1 staat, terwijl er meerdere mensen een account hebben. (en daar vaak mee inloggen)

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Naar mijn weten kan dat niet, je kan bijv wel Thunderbird mail client gebruiken en daar alle email accounts die je wilt gebruiken daar inzetten dan kan je wel alle accounts zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

volgens mij kan het wel
maar niet op de site maar alleen in de live messenger
en alleen als je het wachtwoord vastlegt etc
maar ik vermoed dat je dat niet wilt vanwege je zus en omgekeerd.

Wat je kan proberen is een windows gebruikersaccount aan te maken met je eigen wachtwoord en dus daar je live ID aan te koppelen

(dus ook voor je zus een account te maken)
ze zla dan zelf even haar account moeten koppelen

je kan op beide admin rechten behouden anders krijg je wellicht weer ruzie dat de 1 iets niet mag installeren enzo
en vanuit je eigen account je emailadressen en wachtwoorden vastleggen
in de windows live messenger

Zo kan er niemand bij

succes
capthavoc