Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verkoop je via de bekende verkoopsites daadwerkelijk je kleding?

Op de bekende grote verkoopsites staat behoorlijk veel kleding te koop. Zelf heb ik ook heel veel kleding die weg moet, veel is zelfs nog nieuw. Zijn er mensen die ervaring hebben met het verkopen van kleding via internet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
885

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt het ook proberen op www.mijnmiskoop.nl. Daar kan je je kleding die maar 1 of 2 keer gedragen zijn verkopen tegen een niet al te lage prijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kende deze website nog niet en dit gaat wel werken denk ik!

Andere antwoorden (5)

Zolang je de prijzen maar laag genoeg houd, kun je alles verkopen! Op ebay heb je de meeste kans!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via marktplaats,maak duidelijke foto,s,maat aanduidingen,en vraag redelijke doch betaalbare prijzen,en als het een beetje merk is zul je zien dat het best wel loopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker, mijn vriendin koopt regelmatig kleding via marktplaats en dan ook nog eens voor zeer weinig geld.
Zij kocht er vaak DIDI kleding. Dit werd dan heel netjes opgestuurd en was bijna zo goed als nieuw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel voor een klein bedrag ga je meer vragen kom je er niet van af!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Only one way to find out: gewoon proberen.
En als je het online niet kwijt kunt, neem je het komende Koninginnedag toch gewoon me naar de vrijmert?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding