Welke toetscombinatie moet ik gebruiken op mijn toetsenbord om het symbool van graden te krijgen?

90 graden kan je bijvoorbeeld ook voluit schrijven,maar ik vind het persoonlijk mooier staan met het symbool (het kleine o tje aan het eind bovenaan),maar hoe krijg ik die?
Welk toetsen combinatie is hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (3)

ALT + 0186

Toegevoegd na 48 seconden:
Of alt + 0176, verschilt in grootte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alt + 248 = °
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ALT + 167

Voor een compleet overzicht van Alt-codes, zie:
http://duena.telenet.be/ALT_toetsen_lijst.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@C4th, Die van jou is iets groter en ovaler dan die vaan de beide anderen, maar ze doen het alle 3.