Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

voor 1 dag zeker

1 mb staat ongeveer voor 250 berichten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dus als ik dus gewoon de hele dag non stop ping, haal ik het dan wel gewoon? en kan ik gewoon een prepaid blackberry internet kopen? dan prepaid onbeperkt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja als het goed is is dit geen probleem De KPN Prepaid BlackBerry® bundel loopt per kalendermaand. Meld je je halverwege de maand aan, dan betaal je dus alleen voor de resterende dagen van de maand en krijg je naar rato ook het aantal MB’s voor deze prijs. Vervolgens wordt de Prepaid BlackBerry® bundel op iedere 1e dag van de maand vernieuwd. Zorg er dus wel telkens voor dat je voor die dag weer minimaal €12,50 beltegoed hebt. Lukt het een maand niet om €12,50 af te schrijven van je beltegoed, dan ontvang je hierover een smsje. Je kunt dan alsnog voldoende beltegoed opwaarderen en je opnieuw aanmelden via sms bb aan naar 1515. Doe je dit niet, dan heb je die maand nog wel toegang tot de BlackBerry diensten, maar geen internetbundel van 200 MB. Je betaalt dan €2,50 per MB (verrekend per kb vanuit je beltegoed). Aan het einde van de maand stopt ook de toegang tot de diensten als je je nog niet opnieuw hebt aangemeld. dit staat op de kpn site
ja, met gemak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke letter die je verstuurt in ping kost je ongeveer 5 byte's dan weet je al dat je enorm veel lettertjes kan versturen tot 250mb bereikt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding