ALLE Blackberry's hebben dat. Als je een Blackberry abonnement hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij een Blackberry koopt heeft hij BBM. Niet stoer doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heeft niks te maken met stoer doen.

Andere antwoorden (3)

alle blackberrys hebben ping, ook de BB storm.
maar ik raad je aan om niet de blackberry storm te nemen, ik lees er alleen mijn slechte dingen over.
de eerste blackberry van mijn zusje is gestolen de andere kapot, nu heeft ze een storm en ze is er er erg ontevreden over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle BB's hebben ping, dat is de reden waarom de BB's zo goed doet verkopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle maar je heb er geen abbo voor nodig met het gratis internet kan het ook