Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet je windows 8 beta installeren?

Ik heb windows 8 beta gedownload en gebrand op een schijf. Bij de installatie krijg ik de vraag of ik alleen persoonlijke bestanden wil bewaren of helemaal niets. Maar ik wil gewoon al mijn bestanden bewaren en ook windows 7 die nu op mijn laptop staat. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
702
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is beta?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een soort van pre-view
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die preview is ook officieel van microsoft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is dus géén beta.....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het lijkt me sterk dat jij al een beta-versie te pakken hebt. Waarschijnlijk gaat het om de 'developer build'. Dat betekend dat die versie nog (lang) niet in het beta stadium verkeert. Deze versie die nu is vrijgegeven bevat alleen in hele grote lijnen een uiteindelijke versie van windows 8, feitelijk alleen voor ontwikkelaars van 3rd party software.

Mocht je graag willen proefdraaien, wil ik je sterk aanraden om een complete back up van je huidige bestanden en besturingssysteem tr e maken, of door windows 8 op een tweede, nieuwe partitie op je schijf te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding