Doet het viva forum het alleen bij mij niet of bij iedereen?

Dit is al bijna een week zo en ik word gek. Ik zat er dagelijks meerdere uren op.

Ik krijg steeds deze foutmelding

VivaFoutmeldingOeps...

[ Er is een fout opgetreden. ]
We kunnen je deze pagina niet tonen - No user found

Indien je denkt dat er een probleem is met Viva, neem dan contact met ons op.

Ligt dit aan mij of is dat bij iedereen zo? En wat kan ik hieraan doen?

Ik heb al via mail contact opgenomen maar ik hoor niks van ze.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je mischien geblokkeerd zijn???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
java opnieuw installeren?
hielp bij mij toen ik niet meer op GV kon :-(

Het beste antwoord

Ik ben er net nog op geweest, buiten de "mijn laatste"doet hij het prima
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey, Wat gek. Hoe kan dit dan? Zou je dit voor mij willen navragen op het forum? Misschien hebben meer mensen dit probleem gehad en weten ze een oplossing.
anneliez
12 jaar geleden
helpt F5 niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is F5?
anneliez
12 jaar geleden
F5 is pagina vernieuwen, ik heb je klacht op het meld forumbugs gezet, hoop dat het goed komt, want ik weet natuurlijk niet wie die mail gestuurd heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je hulp. F5 heb ik geprobeerd maar nope. Heb ze nog maar een email gestuurd.
anneliez
12 jaar geleden
nog niets gehoord op mn forumvraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jee hij doet het opeens weer.

Andere antwoorden (2)

Ik zal eens kijken bij je internetbrowser het kan daar aanliggen sommige internet browsers weergeven sites goed en sommige weer niet

Installeer is Firefox 4 of Google Chrome
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij doet het gewoon. Zal aan jouw verbinding liggen. Pagina vernieuwen kan helpen.