Hoe kom je van die eeuwige doorstuurmails af?

Het is weer zover, een of andere actie van G***P*** die doorgestuurd wordt via Hyves. Wanneer je er èèn krijgt dan kun je de klok erop gelijk zetten dat er meer, vèèl meer zullen volgen.

Hoe kun je mensen nu duidelijk maken dat je daar ècht niet op gesteld bent? (Heb echt al van alles geprobeerd).

Toegevoegd na 3 minuten:
Heeft er iemand een gouden tip misschien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon niet hyven.
En voor e-mail heb ik 2 adressen 1 voor spam e.d. en 1 voor echte vrienden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Gewoon niet hyven" Is geen oplossing. Beetje hetzelfde als roepen dat iemand moet verhuizen als hij/zij last heeft van de buren.

Het beste antwoord

Hyves HQ inschakelen, zij kunnen deze berichten eruit filteren en desnoods de mensen straffen die het wel doorsturen.

Toegevoegd na 17 minuten:
Sorry mag geen reactie meer geven, mijn limiet is aangebroken.

Om van dit soort doorstuurberichten af te komen is overigens wel moeilijk, maar je kunt je 20 vrienden een mail sturen waarin je aangeeft dat je er niet van gediend bent om die berichten steeds te krijgen en dat het de volgende keer als spam zal worden bestempeld.

Hoe kun je iets bestempelen als spam?
bij het geopende berichtje zie je rechts bovenin een enveloppe met spam ernaast.
Hoe kun je de hyves HQ inschakelen?
Via deze link kun je eventueel je ongenoegen uitten via de opperhyvers:
http://www.hyves.nl/help/

of via een persoonlijk bericht via:
http://www.hyves.nl/help/feedback/

Mocht je de berichten van je hyves inbox ook in je e-mail inbox krijgen, dan kun je dit bij de notificaties uitvinken.
http://www.hyves.nl/profielbeheer/instellingen/notificaties/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vindt ik wel interessant, maar hoe doe ik dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben niet zo'n gevorderde Hyver en heb zelfs minder dan 20 'vrienden', maar sommige mensen sturen hem net zo snel weer door als dat ze hem terug krijgen van iemand anders :-/

Andere antwoorden (3)

De inhoud van die mailtjes is toch meestal hetzelfde? Gewoon een filter aanmaken waardoor mailtjes met die inhoud verwijderd worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit er aan meedoen en vragen of ze ermee willen stoppen en als ze dat niet willen stoppen vraag of je van hun adressenlijst afmag en dat ze aub niet de CC maar de BCC lijst willen gebruiken...
Meer kun je er niet aan doen, antimailspammers wellicht nog, maar dan houdt het op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je komt er van af door je hyves te verwijderen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik al eens gedaan maar ik mistte toch het contact met bepaalde mensen (zie reactie hierboven). Maar soms gaan mensen je vinden en dan vindt ik het zo lullig om hun te weigeren al weet ik dat ze daar niks van zullen weten, maar ze kunnen het dan wel nagaan. Ik wil niemand voor het hoofd stoten en mijn Hyves nu ook weer niet zo angstvallig prive houden alsof ik iets te verbergen heb ofzo...