Computer ontkoppelt alle usb-opslagapparaten op willekeurige momenten, hoe los ik dit op?

Dit is vooral vervelend voor mijn internet adapter, die ook gezien wordt als opslagapparaat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als het probleem niet in energie beheer op te lossen is dan is het wellicht toch en slechte verbinding ? van je usb kabel of poort ?
ik begrijp even niet wat je bedoelt met internet adaptor als opslag behalve als je externe netwerk drives hebt ?
heb je dan een usb wireless adaptor ?? waarom niet gewoon een netwerkkaartje ?
eventueel met antenne,. usb is soms handig, maar beter is een interne netwerk kaart
capthavoc