Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de internetshop "Zalando" duurder dan andere internetshops?

Heel raar misschien dat ik dit niet weet. Ik ben niet zo'n shopper/vergelijker, maar vind dat "Zalando" mooie spullen heeft. Wie heeft er ervaring met internetshoppen en kan mij vertellen of "Zalando" een dure shop is of kan je dezelfde spullen ook ergens online goedkoper krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze zijn inderdaad wat goedkoper, het hangt er ook af wat je wilt kopen, maar verzenden kan wel lang duren heb ik ook meegemaakt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zalando is wel een van de goedkopere ja. En de gratis verzending + gratis retourzending is erg goed!

Ebay(.com) zou wellicht nog goedkoper kunnen zijn, maar dan moet je wel goed op zoek en mazzel hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met de internetshop van Van haren
Lage prijzen, gratis verzending en ze maken gebruik van een tracking code waardoor je de bestelling kunt volgen.
Tevens kun je het laten afleveren op een verzamelpunt wat bij Zalando niet kan. Handig als je niet altijd thuisbent.
Nadeel is wel dat het enige produkt wat ze hebben schoenen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding