Moet je gaan kijken bij een hosting.
Ik raad www.sohosted.com aan, daar hebben ze hele goede service, ook 's avonds, in het weekend en op feestdagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op One.com kun je kijken wat je allemaal nodig zult hebben en wat het allemaal gaat kosten. Voor 2,50 per maand heb je al een domeinnaam en dan nog wat ruimte regelen op de servers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn websites (zoals horizontal-host of you-hosting.com) Waar je gratis je website kan hosten zonder reclame. Dan krijg je wel een subdomein van de hosting service.

Op yourhosting.nl kan dan een Doorstuur domein aanvragen vanaf 2,25. Of je maakt een gratis doorstuur domein op dot.tk. Dan krijg je jouw-adres.tk.

Hopelijk heb ik je hierdoor geholpen.

Met vriendelijke groet,
Tim Nederveen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op webreus.nl kun je een domeinnaam registreren (heel simpel) en krijg je een jaar lang hosting voor in totaal 16,95!! Verder geen kosten. Webreus biedt ook allemaal voorgeinstalleerde software gratis aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan alseerst gewoon een blog maken met bijvoorbeeld: www.web-log.nl of www.come2me.nl enzo. Dan ga je daarna gewoon naar: http://www.dot.tk/nl/index.html?lang=nl. En zet je in de bovenste regel hoe je jouw site wil noemen, je krijgt dan: www.magjezelfweten.tk En op de onderste regel zet je dan de oude site bijv. www.magjezelfweten.blogspot.com.

Toegevoegd na 49 seconden:
jptned had zoiets ook al gezegt maar ik heb er wat meer uitleg bij gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt het niets uit wat erachter staat? Dan kun je een tk domein aanmaken, let wel, dit ligt er vaak uit en genereert spam.

Diverse site's bieden wel al .nl domeinen erg goedkoop aan, zelfs met webhosting erbij, ben je per jaar niet meer dan 20 euro kwijt. Gewoon zoeken zal ik zeggen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet bij google is 'domein discounter' intikken, €1,95 per jaar en je kunt er uiteraard een mail bij krijgen. Ik persoonlijk zou geen blogspot gebruiken, weebly werkt vele malen beter! Bekijk mijn site maar is: http://www.modernwarfare-3.nl

Bekijk de link en het filmpje maar is, ik hoop dat je er dan meer over weet, succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Er is iets fout gegaan met de fim URL dus moet je zelf maar ff youtuben...