Wie kent er een programma voor je pc waar je filmpjes en foto's kunt bewerken. Het maakt niet echt uit of het geld kost

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

als geld niet uitmaakt, ga dan voor adobe premiere / aftereffects en adobe photoshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In theorie kan je met bijv. Gimp gratis je foto's bewerken, bepaald gaat het meestal om de befaamde Adobe Photshop hoewel er plenty anderen zijn op dat gebied. Voor filmpjes zijn er ook wel gratis oplossingen maar die blijven erg achter bij de betaalde versies zoals Adobe Premiere, Magix Video Deluxe en Pinnacle studio. Vooral Adobe is erg duur vaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het maakt meestal niet zoveel uit, de meeste grote pakketten zijn allemaal wel goed. Meestal heeft iemand wel een voorkeur maar dan zal je ze eerst allemaal moeten gaan gebruiken, dat is een beetje onzinnig.
Filmpjes: Windows Movie Maker, waar kan je dat vinden?>start>alle programma's>in de linkerrij, een beetje onderaan, staat Windows Movie Maker.
Foto's: Picasa 3> www.google.nl >meer>en nog veel meer>in de rechterrij, in het midden, zie je Picasa staan.

Toegevoegd na 1 minuut:
De hele link voor foto's: http://picasa.google.nl/intl/nl/#utm_source=nl-all-more&utm_campaign=nl-pic&utm_medium=et klik op: Picasa 3.8 downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vegas Movie Studio Pro is ook wel goed :)

http://www.sonycreativesoftware.com/moviestudiope
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor photo's:
Gimp(shop) (gratis)
Photoshop (betaald)

voor filmpjes:
Lightworks, dit is een professionele video editor die open source wordt (dus gratis)
is gebruikt voor o.a. Pulp Fiction, The Departed, Centurion, Shutter Island en the kings speech