hoe stel je een powerpoint 2012 in als achtergrond? (bureaublad)

ik wil mijn bureaublad achtergrond veranderen naar een powerpoint.

Toegevoegd na 4 minuten:
ik bedoel 2010

Toegevoegd na 4 minuten:
ik bedoel 2010

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bestaat 2012 dan al?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel 2010
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een powerpoint kun je niet instellen als achtergrond.

Het beste antwoord

"Een powerpoint" kun je niet als achtergrond gebruiken.

Wat wel kan, is een plaatje maken van één van de dia's uit een powerpoint-presentatie, en dat plaatje als achtergrond instellen.

Dat doe je door in powerpoint naar die dia te gaan. Vervolgens klik je in powerpoint op de grote bol linksbovenaan het powerpoint-venster. Kies dan voor "Opslaan als". Kies dan voor "Andere formaten".

Onderaan kun je nu het formaat kiezen. Kies daar voor GIF of JPG - je zult zelf moeten testen welke van de twee voor jouw dia het beste werkt.

Nu sla je die dia op als GIF of JPG, op een zelfgekozen plek.

Vervolgens stel je op de normale manier dit plaatje in als achtergrond voor je bureaublad.
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet fat ik dit wil.
maar ik geef je het beste antwoord omdat je de meeste info had van alle 1 de antwoorden XD