Ik heb pas windows 8 geinstalleerd maar kan office 2010 niet meer downloaden?

Ik heb pas een windows 8 geinstalleerd op mijn computer waar windows vista opstond. Ik had een online versie maar nu geeft hij voor het downloaden een foutmelding aan.

''Uw aanvraag kan helaas niet worden voltooid.
Er is sprake van het volgende probleem/de volgende problemen:
(......................................) De opgegeven product-id van Office 2010 is al gekoppeld aan een andere gebruiker op deze site. Meldt u aan met de gebruikersgegevens die u oorspronkelijk hebt gebruikt voor deze product-id van Office 2010.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
ronron1212
10 jaar geleden
Je was dus al gebruiker en nu moet je die gebruiker dus inloggen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat erg voor je.

Antwoorden (2)

Op deze pagina moet je zijn als je Office opnieuw wilt downloaden: http://office.microsoft.com/nl-nl/products/back-up-van-microsoft-office-2010-FX101828860.aspx?CTT=5&origin=HA101847520
Lukt dat niet, neem dan even contact op met Microsoft: http://support.microsoft.com/ph/13615
10 jaar geleden
De office versie is gekoppeld aan machine en operating system. Nu dient microsoft in zijn database de versie te ontkoppelen zodat hij weer aan het nieuwe operating system gekoppeld is.