Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan geen dieren meer vinden op Minecraft?

Ik speel net Minecraft, en ik ben pas begonnen, maar nu ik net al mijn gereedschappen Iron heb, Vindt ik geen dieren meer!!

Ik zocht dus naar schapen om van hun wol een bed te maken, maar geen schapen, varkens, koeien of kippen te vinden!! Alleen maar monsters.

Hoe zit dit???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk was het dan nacht, en zag je alleen monsters. Het is bovendien zo, dat niet de hele wereld is bezaaid met dieren. Je zult vaak toch even moeten lopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het was idd nacht, maar ook bij dag had ik hetzelfde.
En ik zal verder zoeken, maar ik denk niet dat het dat is, omdat de dieren die verderop mijn spawnpunt ook weg zijn.
Kijk ook even of je wel Survival speelt. Als je creative speelt zijn dieren misschien uitgesteld. Een leuke Survival Server met alle dieren vind je op http://worldofminecraft.be
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing