Als je bedoelt dat je een "opname" maakt van je scherm, kan je dit gratis progje gebruiken:

http://all-streaming-media.com/record-video-from-screen/CamStudio-freeware-Windows-Free-video-screen-capture-software-supporting-audio-recording.htm

Als je wat anders bedoelt, gewoon een camera op je scherm zetten en opnemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan fraps gebruiken dat is een goed programma maar als je bedoelt dat je het met een camera wilt filmen zou ik dat niet doen omdat dat slechte kwaliteit oplevert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dat ook het programma heet hypercam het is een goed programma en als je het google't vind ja het zo! Hoep dat je hier wat aan heb
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je windows gebruikt zit er in bureau accessoires het knipsel programma. Daarmee kun je een deel of het hele scherm late wegschrijven als jpg file.