Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet de bluetooth functie op mijn laptop het niet meer?

Ik heb een laptop met ingebouwde bluetooth functie. Gisteren deed ie het nog, maar vandaag zegt ie ineens dat ie hem niet herkend. Dit staat er ook bij: No drivers are installed for this device. Lijkt mij vreemd, want gisteren deed hij het nog!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
977

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

vrees dat ie hem inderdaad niet herkent dus waarschijnlijk kapot althans een onderdeel ervan
een bleutooth heeft een heleboel verschillende drivers nodig voor compoorten ed
als 1 onderdeel daarvan defect is geeft ie wel aan dat er geen drivers zijn gevonden. omdat ie dat toch als geheel wil zien
Je zou kunnen proberen je bluetooth apperaat in apperatenbeheer te verwijderen en de laptop opnieuw op e starten ?
als ie dan wel weer wordt gevonden maar verder niet werkt dan is er denk ik toch iets defect
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Gisteren of vandaag dingen geïnstalleerd? Denk ook aan updates. Probeer de juiste drivers te vinden en opnieuw te installeren.

Weet je wat je het beste kunt doen? Ga opzoek naar een recent herstelpunt, toen alles nog werkte. Herstel je pc dan. Op deze manier kan alles opgelost zijn, of dan weten we dat je Bluetooth chip stuk is.

Toegevoegd na 32 seconden:
Probeer eerst apparaten sheet. :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Apparatenbeheer. Typfout van iPad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding