Ik kan geen meerdere exemplaren van een document afdrukken

Ik werk met een printer HP 3030 Laserjet

Graag hulp aub

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.2K

Het beste antwoord

Nadat je CTRL-P hebt gedaan (bestand - afdrukken) kun je ook in de eigenschappen van de printer aangeven hoe meerdere exemplaren af te drukken is (dus 5x blad 1, 5x blad 2, 5x blad 3, etc of 5x blad 1-3). Dit wel na het printen terugzetten, aangezien alles wat je erna print met deze instellingen geprint wordt.

Lukt dat niet, is het meestal een tekort aan geheugen. Bijv. 5x een powerpoint bestand naar de printer sturen, kan een behoorlijk groot printerbestand veroorzaken; je zult dan in kleinere hoeveelheden moeten printen; of een kleiner aantal of minder pagina's (de presentatie in 2 of 3 delen printen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit had ik ook kunnen bedenken. Het gaat absoluut niet over gebrek aan geheugen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus je kan ook niet van een aantal pagina's simpele tekst meerdere uitdrukken tegelijk maken. Toch evt. kijken naar een actuele printerdriver. Het kan ook overigens ook aan het printer geheugen zelf liggen. Hoe is de printer aangesloten (USB, USB via een router/printserver etc)?
Kan je wel andere printfuncties gebruiken (meerdere pagina's per blad bv)?

Andere antwoorden (1)

Bedoel je in MS Office Word? Gewoon Ctrl + P, dan bij 'Aantal exemplaren' een ander getal invullen, en dan op OK klikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk, maar hij doet het toch niet