waarom start mijn computer niet meer op?

gister heeft mijn vader aan me laptop gezeten en nu start me laptop niet op het is een hp met windows 7 als ik normaal opstarten doe dan doet hij dat de heletijd over nieuw en als ik veilig opstarten doe dan blijft die vast hangen....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb dat ook een keer gehad.
Een vriend van mij had eraan gezeten. en er een spel op geinstalleerd.
Daardoor crashte die.
Als je nog een andere computer moet je bij google intypen computer crash, en dan kijken of dat overeenkomt met wat er bij jou aan de hand is.
Dan kan je ook vinden om het op te lossen.
Wil het echt niet lukken, ga naar een computer reparateur.
Is dat duurder dan een nieuwe laptop, dan zou ik een nieuwe laptop kopen.

Succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herstel de pc in de originele staat met de F11-toets als Windows 7 niet toegankelijk is. Als de pc Windows niet kan openen, kan het nog steeds mogelijk zijn om HP Recovery Manager op de harde schijf te gebruiken om de computer in de originele staat te herstellen.

Recovery Manager kan met de volgende stappen worden geopend tijdens het opstartproces. Druk op de aan-uitknop om de pc te starten en druk vervolgens op de F11 -toets wanneer de standaard BIOS-prompts op het zwarte scherm verschijnen.

OPMERKING: Als u op de F11 -toets drukt tijdens het opstarten van een computer met een HP fabrieksimage, wordt het systeemherstelproces gestart, zelfs als de prompt niet wordt weergegeven.

Als HP Recovery Manager toegang heeft tot de herstelpartitie op de harde schijf, wordt u
gevraagd een back-up van de gebruikersbestanden te maken voordat het begin van het herstel wordt weergegeven. Volg de instructies op het scherm.

Als HP Recovery Manager geen toegang heeft tot de harde schijf om systeemfouten te herstellen, moet u de persoonlijke herstelschijf gebruiken die u hebt gemaakt om de harde schijf naar de oorspronkelijke staat te herstellen.

Als u geen persoonlijke herstelschijf hebt gemaakt of de schijven beschadigd zijn, kunt u een reserveherstelschijf bestellen bij HP.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je nu inderdaad vast zit aan een systeemherstel vanaf de recovery partitie.
probeer vanaf daar de standaard systeem herstel voordat je fabrieks instellingen probeert terug te zetten
dan is je data in elk geval nog aanwezig
Bij een fabrieks default instal gaat echt alles er af

succes
capthavoc