Pingen kan alleen op een blackberry
Dan ga je naar pingmessenger, ga je naar menu en kies je op contact toevoegen staat er dan
Dan toets je de bb pin in van degene die je wil toevoegen, et voila
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jammer ik heb geen bb
maar ik vind mijn galaxy s2 fijner.

Andere antwoorden (3)

Ping heb je op blackberry en iphone
En pingchat is weer wat anders dat is met ipod
Als ik me niet vergis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met pingen wordt vooral het gebruiken van de BlackBerryMessenger op de BlackBerry bedoeld. Als je een BB aanschaft, krijg je een PIN als soort gebruikersnaam. Deze PIN kun je ook van andere mensen toevoegen, zodat je kunt "pingen" met iedereen waarvan je de PIN hebt van de BB.

Op iPhone/iPod Touch bestaat er het programma PingChat! waarmee je ook berichten kunt sturen, hier maak je echter een account op aan en is alleen om te chatten tussen iPhone of iPod Touch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is bijna hetzelfde smsen maar je moet internetverbinding hebben, het is gratis. het is gewoon gratis korte berichtjes sturen. het is een soort van kruising tussen msn en sms.