Hoe kan ik de naam van m'n YouTube video veranderen?

Ik heb een filmpje op YouTube gezet en lette niet op de naam. Ik wil graag dat hij vaak bekeken wordt maar dat lukt niet met deze naam. Weet iemand hoe ik de naam kan veranderen?
Ontzettend bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8K

Antwoorden (1)

Rechtsboven naast je YouTube gebruikersnaam moet je klikken op het pijltje wat naar beneden wijst. Dan klik je op 'Videobeheer'. Dan klik je bij die video op 'bewerken' en daar kun je de naam veranderen (wel opslaan).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt ik zal het proberen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het niet lukt vraag je me maar ;)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik zie nergens dat pijltje in youtube studio ? Ik zie het kanaal logo rechtsboven daar naast een ? en daar naast om video te uploaden... geen pijl die naar beneden wijst
Het is dringend want de videoos staan al allemaal op youtrube en allemaal met een verkeerde naam ! Dank !