Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik die radio uitzetten? (zie uitleg)

Op mijn computer heb ik boxen zitten, maar als ik een poosje mn boxen aan heb staan maar geen muziek luister, krijg ik een buitenlandse zender via mn boxen. Maar ik heb geen flauw idee waar dat geluid vandaan komt. Hoe kan ik het uitzetten of in ieder geval dat ik dat niet meer ontvang?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

De boxen uitzetten is dan de enigste goedkope oplossing!

Er zijn wat zenders die nogal sterk zijn, een franse radio zender en een russische radio zender die worden doorgegeven via boxen zonder radio ontvanger!

Dit heeft te maken met de frequentie en de kracht waarmee uitgezonden wordt.
Jij zit hoogstwaarschijnlijk op een plek waar die radiogolven langskomen!

Een andere oplossing zou zijn om je huis te isoleren tegen ongewenste radio golven, maar dit is een duure oplossing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kabels beter isoleren, dit is dan storing met een buitenlandse zender veroorzaakt door niet (goed) geïsoleerde draden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing