Als ik op mijn laptop iets bevestig of ik bekijk fotos en ga naar de volgende, dan hoor je steeds 'klik'?

Hoe kan ik dit uitzetten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Configuratiescherm Geluid Geluiden(tab) {Scroll tot je Windows Verkenner passeert} Klik "Start navigation" Kies onder geluiden (geen) Toegevoegd na 5 minuten: Door op de play knop te klikken of door dubbel te klikken op een actie kan je het geluid ervan horen, je kan dan gelijk ervoor kiezen om deze actie een ander geluid aan te meten of geen geluid te geven in jouw geval.

Beetje flauw: dat doet je muis ! Maar in configuratie voor geluid (XP: start>instellingen>configuratiescherm> geluiden, tablad geluiden) staan alle windowsgeluiden die bij bepaalde acties afgespeeld worden, dus daar zou je als schema: "geen" kunnen kiezen als je overal vanaf wilt, of aanpassingen doen welke geluid bij welke actie gewenst is. Daarnaast kunnen programma's zelf ook geluiden afspelen bij bepaalde acties, dan evt. binnen het programma regelen bij bijv. opties, preferences, etc... (hangt af van programma....)

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100