Als ik op mijn laptop iets bevestig of ik bekijk fotos en ga naar de volgende, dan hoor je steeds 'klik'?

Hoe kan ik dit uitzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Configuratiescherm
Geluid
Geluiden(tab)
{Scroll tot je Windows Verkenner passeert}
Klik "Start navigation"
Kies onder geluiden (geen)

Toegevoegd na 5 minuten:
Door op de play knop te klikken of door dubbel te klikken op een actie kan je het geluid ervan horen, je kan dan gelijk ervoor kiezen om deze actie een ander geluid aan te meten of geen geluid te geven in jouw geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Beetje flauw: dat doet je muis !

Maar in configuratie voor geluid (XP: start>instellingen>configuratiescherm> geluiden, tablad geluiden) staan alle windowsgeluiden die bij bepaalde acties afgespeeld worden, dus daar zou je als schema: "geen" kunnen kiezen als je overal vanaf wilt, of aanpassingen doen welke geluid bij welke actie gewenst is.

Daarnaast kunnen programma's zelf ook geluiden afspelen bij bepaalde acties, dan evt. binnen het programma regelen bij bijv. opties, preferences, etc... (hangt af van programma....)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hehe ik zat precies hetzelfde te denken met die muis.