Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik op mijn laptop iets bevestig of ik bekijk fotos en ga naar de volgende, dan hoor je steeds 'klik'?

Hoe kan ik dit uitzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
308

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Configuratiescherm
Geluid
Geluiden(tab)
{Scroll tot je Windows Verkenner passeert}
Klik "Start navigation"
Kies onder geluiden (geen)

Toegevoegd na 5 minuten:
Door op de play knop te klikken of door dubbel te klikken op een actie kan je het geluid ervan horen, je kan dan gelijk ervoor kiezen om deze actie een ander geluid aan te meten of geen geluid te geven in jouw geval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Beetje flauw: dat doet je muis !

Maar in configuratie voor geluid (XP: start>instellingen>configuratiescherm> geluiden, tablad geluiden) staan alle windowsgeluiden die bij bepaalde acties afgespeeld worden, dus daar zou je als schema: "geen" kunnen kiezen als je overal vanaf wilt, of aanpassingen doen welke geluid bij welke actie gewenst is.

Daarnaast kunnen programma's zelf ook geluiden afspelen bij bepaalde acties, dan evt. binnen het programma regelen bij bijv. opties, preferences, etc... (hangt af van programma....)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hehe ik zat precies hetzelfde te denken met die muis.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding