Wie weet een goed defragmentatieprogramma?

Hiermee bedoel ik een defragmentatie programma met de volgende punten:
-Gratis
-Kan Windows-bestanden naar het begin van de schijf verplaatsen
-kan in het Windows opstarten defragmenteren
-kan systeemherstelpunten naar het einde van de schijf verplaatsen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1, goeie vraag, ik zoek daar zelf ook al een tijd naar ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
defragmenteren heeft geen enkele zin,dat is ook door microsoft aangegeven een aantal jaren geleden,dus zoeken naar een programma heeft ook geen zin.

Antwoorden (1)

Auslogics Disk Fragment gebruikt ik. Kan het eerste, de andere twee opties niet. Het tweede zou ik afraden omdat je dan elke keer een half uur moet wachten bij het opstarten voor en goed resultaat. Van programma's die het derde kunnen (waarom?) heb ik nog nooit gehoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom ik dat laatste punt wil, is omdat ik ook Auslogics Disk Defrag gebruik, die is in staat om bestanden naar het begin van de schijf verplaatsen (waar de schijf sneller is) maar de systeemherstelpunt bestanden mengen zich daarin en maken zorgen ervoor dat 'nuttige' veel gebruikte bestanden minder naar voren kunnen worden geplaatst en dus trager zijn.