Kan ik de mappen 'voorbeelden van muziek' en 'voorbeelden van afbeeldingen' op mijn computer definitief verwijderen?

Ik ben de computer grondig aan het opruimen, maar telkens als ik 'voorbeelden van muziek' en 'voorbeelden van afbeeldingen' verwijder, komen deze mappen automatisch terug. Erg irritant! Is er een manier waarop ik deze mappen defitinief kan verwijderen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Met definitief bedoel ik natuurlijk dat deze mappen NIET meer terug komen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Dit zijn systeem mappen die windows zgn nodig heeft. Het enige wat je kunt doen is deze persoonlijke mappen verplaatsen naar een andere partitie, verstopt in een andere map, zodat ze in ieder geval uit beeld verdwijnen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, bedankt! Definitief verwijderen is dus niet mogelijk?
Die voorbeeld mappen kan u zonder probleem verwijderen.
Die dienen tot niets, en zoals de naam het zegt zijn dit enkel voorbeelden en zeker GEEN systeemmappen.
U kan die zelfs een andere naam geven, de originele inhoud deleten en opnieuw gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat ik deze mappen eenvoudig kan verwijderen. Het punt is alleen dat deze mappen elke keer automatisch terugkomen. Mijn vraag is dus of ik deze mappen DEFINITIEF kan verwijderen, zonder dat ze terugkomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U zou eens moeten zien in Verkenner onder de C:uw usernaam naar mijn documenten. De kans is bijna zeker dat die daar nog zitten en dat uw map mijn documenten doorverwezen is naar bv de D: partitie. Dan ook best wegdoen op die C: locatie. Kan het zijn dat u een automatische backup doet met bv Yadis, dan kan het zijn dat u die voorbeelsmappen op een verkeerde plaats weghaalt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, zou je het misschien nog een keertje (maar dan anders) uit willen leggen? Alvast bedankt!