Kan je een geopende printer cartridge bewaren?

Ik deed een ander er in om te testen, want hij printte slecht.
Nu is hij weer goed en zit ik met een nog nieuwe geopende.
Kan ik die bewaren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
4.7K

Antwoorden (4)

Ja kan maar je moet dat cellofaantje wat op de printkop zat er wel weer opdoen, wel eerst heel voorzichtig de printkop schoonmaken; alleen deppen NIET wrijven!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zover ik weet niet want de inkt droogt uit. je zou hem vacuüm kunnen bewaren ofzo of er voor zorgen dat hij niet opdroogt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn inktboermannetje adviseert om ELKE maand even te printen met het inkt, dan is het ok.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een geopende cartridge kun je zeker bewaren. Plak het spuitkanaaltje en het ontluchtingsgaatje af met een plakbandje zodat de cartridge niet uitdroogt.