Als de computer niet dat doet wat er van hem/haar verwacht wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Dat me draadloos internet verrot is!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
adds en spam
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als de poes weer voor de zoveelste keer over mijn toetsenbord begint te lopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En dat ik nu al 6x heb gezien dat ik een mailtje van goeie vraag heb gehad met dezelfde inhoud
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik irriteer me dat ik er niet voor zit. Helemaal als ik ook nog achter het beeldscherm zit en er niet voor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Finnen die me lastig vallen op YouTube.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aan Ziggo en hun "verbeterde" service
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aan mijn zusje die haar make-up spullen overal over het bureau heeft liggen. Denk aan: mascara, lippenstift, oogschaduw, etc etc, haarborstels, etc. etc. haarklipjes.

Deze dingen werken enigzins op mijn zenuwen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik erger me aan mensen die irriteren als een werkwoord zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op dit moment aan het feit dat ik een prachtig antwoord had op een redelijk debiele vraag. Ben ik eindelijk tevreden (en trots!) op het antwoord en wil ik op doorgaan klikken, is de hele vraag verwijderd.
Aargh!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aan Windows Vista
Heb nog nooit zoveel vastlopers gehad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
reclame en de deurbel!! :-))
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
typ foutne in smple woordn
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wegvallende BGP sessie's bij mijn (niet al te beste) provider.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aan het feit dat ik geen muis maar mousepad heb en je na een paar uur een lamme vinger hebt..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Te fel licht