Hoe maak je in word zo'n lage kleine 2, zoals bijvoorbeeld in H2O?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
134.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo eentje bedoel je H²O?

Het beste antwoord

Je selecteert de tekst die omlaag moet en drukt dan op [CTRL] + [=]
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ (aangezien ik nog geen waarderingen kan geven)

Andere antwoorden (4)

Ik weet niet welke versie van Word je hebt. Ik heb Word 2007 en dan is het een optie in de menubalk van lettertype. Ik denk dat in de oudere versies van Word je ook een optie onder lettertype moet zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Invoegen->vreemde tekens. Als ie daar niet bij staat moet je het maar zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft het getal "2" in, selecteert het, klikt op je rechtermuisknop -> optie "lettertype" en kiest voor "superscript."

Toegevoegd na 3 minuten:
Oei, ik had niet goed gelezen. Bij H2O kies je dan voor "subscript" -> "superscript" kies je wanneer je teken bovenaan moet komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha okee, dankjewel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan!
ctr ,alt , 2 zo doe ik dat bij de drie werkt dat ook ,omdat deze regelmatig gebruikt worden