Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil fullscreen exit blokkeren, hoe doe ik dit?

Ik ben bezig met het inrichten van een computer voor in een winkel. De bedoeling is dat op deze computer alleen over onze website te surfen is. Dat lukt wel, echter weet ik geen manier om een internet browser full screen te krijgen en dat de klanten full screen niet kunnen sluiten. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
749

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zegt er niet bij welk OS of browser je gebruikt, maar in het algemeen waar je naar zoekt heet "Kiosk Mode". Een browser in Kiosk Mode is nog steeds af te sluiten met Alt-F4, dus je wil waarschijnlijk het OS in Kiosk Mode draaien.
(Lees meer...)
gvrox
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, Kiosk mode is wat ik zoek. ALT+F4 valt toch wel te blokkeren via Group Policy? Dat CTRL+ALT+F4 een optie is om het af te sluiten is het probleem niet, zo ver gaan klanten niet. Ik wil dit laten draaien op Windows 7 of 8. Voorkeur van webbrowser gaat uit na Chrome als het daar in mogelijk is?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding