Wie weet hoe ik een pdf inschrijfformulier op de website kan plaatsen? Het liefst ook nog online invullen en ingevuld versturen naar emailontvanger.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een PDF formulier online invullen zal voor zover ik weet niet gaan. Wel kan je in de meeste CMS systemen formuleren maken. Soms kan dit rechtstreeks in het CMS soms heb je een zgn. plugin of extension nodig. Deze zijn dan veelal weer gratis of tegen een kleine vergoeding te downloaden. Deze systemen bevatten dan vaak ook direct de optie om het formulier online te versturen of te mailen naar een ontvanger.