Hoe kan ik meldingen van Outlook uitzetten?

Ik krijg de hele tijd de melding dat Outlook mijn berichten wil comprimeren. Als ik op OK druk gaat hij dat doen en vervolgens krijg ik een foutmelding.

Ik wil dus dat hij stopt met melden dat hij wil comprimeren.

Maar hoe krijg ik dat uitgezet???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Uitschakelen van de vraag naar comprimeren kan je enkel via het register. Sluit OE, ga via Start en Uitvoeren, vul "regedit"" en navigeer naar deze sleutel :

HKEY_CURRENT_USER\Identities\lang cijfer...\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0

Rechts in het veld "Compact Check Count" de waarde op 0 zetten.
Als je niet weet hoe her register werkt begin er niet aan en laat het iemand doen die er kennis van heeft,

Greetz Lecock
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je misschien me hier nog een antwoord op geven? Bedankt voor je omschrijving! Ik heb "Compact Check Count" gevonden. Er staat het volgende achter : 0x00000db8 (3512) Wat is hiervan de waarde die ik op 0 moet zetten? Die 3512 naar 0 ??

Andere antwoorden (1)

Misschien handig om eens een serie oude berichten te verwijderen?noodzaak van comprimeren is dan ook meteen
verdwenen....