Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik meldingen van Outlook uitzetten?

Ik krijg de hele tijd de melding dat Outlook mijn berichten wil comprimeren. Als ik op OK druk gaat hij dat doen en vervolgens krijg ik een foutmelding.

Ik wil dus dat hij stopt met melden dat hij wil comprimeren.

Maar hoe krijg ik dat uitgezet???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
782

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Uitschakelen van de vraag naar comprimeren kan je enkel via het register. Sluit OE, ga via Start en Uitvoeren, vul "regedit"" en navigeer naar deze sleutel :

HKEY_CURRENT_USER\Identities\lang cijfer...\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0

Rechts in het veld "Compact Check Count" de waarde op 0 zetten.
Als je niet weet hoe her register werkt begin er niet aan en laat het iemand doen die er kennis van heeft,

Greetz Lecock
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je misschien me hier nog een antwoord op geven? Bedankt voor je omschrijving! Ik heb "Compact Check Count" gevonden. Er staat het volgende achter : 0x00000db8 (3512) Wat is hiervan de waarde die ik op 0 moet zetten? Die 3512 naar 0 ??

Andere antwoorden (1)

Misschien handig om eens een serie oude berichten te verwijderen?noodzaak van comprimeren is dan ook meteen
verdwenen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding