Moet je na het installeren van een programma je pc herstarten of is dat een fabeltje?

mag je 10 programma's na mekaar installeren zonder opnieuw op te starten, of moet je dan 10x apart opstarten na elk programma best?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

hoeft niet 10x..

Maar pas op bij het instaleren van drivers en hele zware uitgebreide instalaties toch even restarten voor je iets anders gaat doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee hoor, na het installeren van het programma's is maar 1 keer opnieuw starten genoeg.. Je hoeft niet na elk programmatje opnieuw te starten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je je computer normaal afsluit dan slaat hij alles op. Dus daarom willen ze dat je hem herstart zodat hij alles weer opslaat. Dus je hoeft maar 1x te herstarten, zodat hij alles in 1x doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het gaat nu updates van Microsoft Internet Explorer op een schone PC moet je soms wel eens vaker opnieuw opstarten voor volgende updates. Maar anders niet hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens hoef je niet altijd te herstarten na een installatie