Hoe kan je foto's verslepen in Windows 7?

Als ik een foto aan klik en naast een andere foto wilt zetten, dan "springt" ie terug naar de originele plek. Moet ik iets instellen ofzo? Hoe doe ik dat?

Toegevoegd na 1 minuut:
Je ziet dan een doorzichtige foto die dan niet ergens anders wilt staan. Is dit standaard? en hoe kan ik dit veranderen? Of kan dit niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

windows 7 is een operating system, niet een systeem om foto's te organiseren. Als je ze in de verkenner oid bekijkt, dan staan ze gesorteerd op bv datum, of bestandsnaam. Daar kan je niets aan veranderen. om je foto's te organiseren moet je een programma zoals picassa pakken.