Dan moet je juist géen cheats gebruiken. Cheats gebruiken is hetzelfde als valsspelen en dan duurt het alleen maar langer om af te vallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij een paar keer een spelletje speelt dan wordt je poppetje weer wat dunner.

Als je het eens in de week doet dan blijft je poppetje als je het niet zo vaak doet dan wordt je poppetje weer dik.

Het komt er gewoon op neer dat je WII fit moet gebruiken om te sporten en fitter te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja, je kan het wel doen, maar je schiet er niks mee op qua gewicht en het is illegaal omdat de cheats niet ervoor gemaakt zijn. en cheats kan je niet downloaden. dat zit in het spel. wat je wel kan downloaden zijn trainers en hacks en dat is niet van nintendo. maar het gaat ook al een stuk lastiger als je het met de wii doet want hoe wil je ze erop krijgen?
groet

omhoog