Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Webpagina open via een programma

Als ik via bv CC cleaner een update wil uitvoeren, kan ik een link aan klikken naar de update site. maar mijn pc opent dit nu in word ipv explorer. Dit is pas sinds kort ik zal wel ergens een fout hebben gemaakt alleen weet ik niet meer hoe ik de instelling weer kan terug draaien
iemand een idee waar ik deze instelling weer ok kan krijgen ?

Toegevoegd na 1 dag:
De link staat in het programma dus rechtermuis knop erop lukt niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
596

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

rechtermuisknop op een .html bestand op je computer - eigenschappen.
hier verander je openen met van winword.exe naar iexplorer.exe
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lukt niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die rechtermuisknop moet je ook niet doen in het programma, maar echt op een .html bestand bijvoorbeeld op je bureaublad. eerst bijvoorbeeld deze pagina downloaden vanuit je browser, in firefox bestand - pagina opslaan als.
deze sla je dan op als een .html bestand. hierop kan je dan met de rechtermuisknop aanpassen zodat een webpagina met je browser word geopend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan lukt het wel om die ene pagina te openen in FireFOx maar nog steeds niet de link uit de cc cleaner (update link)
Ik heb de instelling wel ingesteld dat deze altijd word geopend in Firefox (dat html bestand wat ik had gemaakt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan is het dus geen .html bestand wat vanuit CCleaner word geopend.
het kan ook een .php zijn, of shtml, .html, .xhtml en .url Configuratiescherm\Programma's\Standaardprogramma's\Koppelingen instellen ga hier heen vanuit windows verkenner, je krijgt dan een lijst van alle programma extenties.
sorteer op huidig programma en zoek microsoft office word op en kijk welk van deze extenties eigenlijk bij een browser hoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pfff na een hoop gedoe voorelkaar gekregen bedankt :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding