Soms lijkt het net of het vreemd is om vragen te stellen,waar je echt mee zit. Onbegrijpelijk,dat mensen zo bot op elkaar reageren...want je stelt een vraag toch niet voor niets ? Hier lees ik ook dergelijke antwoorden en - troost je- het is niet alleen bij jou. Zoals je ondertussen wel begrepen hebt is een iso-bestand een - als het ware - " samengeperst pakketje " wat geschikt gemaakt kan worden om te bekijken ,zoals jij het dus schrijft.Dit proces gaat als volgt :
- extract de relevante videobestanden met Isobuster;
- mount het file als image via een brandprogramma als Cdburnerxp of Nero ( hoeft dus niet persé met Nero,is onzin)
- extract de files met WinRAR (dat kan niet met elke ISO), eventueel na
geef het een voor jou herkenbare naam met daarachter .rar, en als het een VIDEO_TS map oplevert start je die op
via Intervideo DVD. of een andere afspeler ( media player)

http://www.isobuster.com/nl/isobusterdownload.php

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yup dit is de goeie. gebruik deze al jaren en naar volle tevredenheid
een iso bestand is zelden een film bestand
maar een image die je normaal gesproken op cd of dvd brandt
wat wil je er dus mee ?
capthavoc
13 jaar geleden
Iso bestanden moeten eerst gemount worden. Daarvoor zou ik poweriso gebruiken. Daarna kan je het gewoon openen mmrt vlc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alcohol 120%