moederbord en cpu werken niet meer samen

Ik heb het moederbord: P5N-E SLI en de CPU: P4-630(Pentium 4).

Na het laten repareren van het moederbord werkt het BIOS niet meer naar behoren. Ik heb het BIOS geflasht naar alle werkende verchillende versies. Geen enkele heeft zin.

Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou naar de reparateur gaan, vragen wat er fout is gegaan

Antwoorden (2)

Flashe naar een oudere bios?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je zeker dat er niet iets fout is gegaan tijdens de reparatie van het moederbord?
Ik zou teruggaan. Was het sowieso niet goedkoper/beter geweest een ander moederbord te kopen.